page 241
Average Rating: 5 (3 votes)
<<First Latest>>

Author Notes:

Redmari 13th Feb 2020, 11:00 PM edit delete
Happy Valentine's Day!!

Plug for Patreon: we're enjoying crack ship/side character month so feel free to join us! Link in menubar~

(Speaking of crack ships, be sure to check out this spicy Charlie/Cassie fic over here!)
https://archiveofourown.org/works/22676500
Post a Comment

Comments:

Jiggy 13th Feb 2020, 11:06 PM edit delete reply
Awww, look at their tender little faces. Kim is so smitten, he better not go back to his old pattern of being an unbearable grump after they do it...
Ruby_Phoenix 13th Feb 2020, 11:24 PM edit delete reply
Nah, let him be his tsundere self, moody Kim is funny and hot to read 😏 Ky is sassy enough to handle him
Ruby_Phoenix 13th Feb 2020, 11:26 PM edit delete reply
The first panel tho, so, so sexy 😏πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ happy Valentine's day everyone πŸ’•
Monserrat 13th Feb 2020, 11:40 PM edit delete reply
THIS IS THE BEST VALENTINE'S GIFT EVER, WHO CARES ABOUT BF?! not this girl
Chippy 14th Feb 2020, 3:18 AM edit delete reply
Things are definitely heating up in the bath hope they don't both get found doing the nasty in the tub.
Me 14th Feb 2020, 4:39 AM edit delete reply
Happy Valentine's Day Y'all
ACM 14th Feb 2020, 8:46 AM edit delete reply
Its a Happy Valentine indeed! (β™₯Ο‰β™₯*)
shinsoulreaper 14th Feb 2020, 8:35 PM edit delete reply
Happy Valentine's Day and I'm in heaven β™‘
Look at their faces of pleasure!
Aiyse 14th Feb 2020, 9:04 PM edit delete reply
Aiyse
Kim seems pleased that Kylee enjoys it as much as he does! I'm sure the Kimdick scared some people before!
Yolkenegg 15th Feb 2020, 8:24 PM edit delete reply
Yolkenegg
Happy Valentines Day indeed, hoo!
Adrien BlueVankoff 16th Feb 2020, 1:38 AM edit delete reply
Hahaha oh my god this is some of the best shit I’m telling you A+ on this one lol seriously though this is like my favorite comic
Izu-Chan 19th Feb 2020, 12:04 AM edit delete reply
Yeah, their knees are gonna be sooooooooore
Post a Comment